Total Pageviews

::MALANG::

Salam to all geng kipas susah mati sekalian. alhamdulillah selamat sampai juga aku dekat kl. tapi penat giler sehari suntuk dalam bas.mana tidaknya dari pukul 10 pagi sampai 6 petang dalam bas saja.nasib dalam bas ada wi-fi so sempatlah buat entry tadi.lepas saja sampai di bukit jalil tadi,aku terus naik cab ke pandan indah.memandangkan hari hujan,beg berat dan tangan sakit so teksi menjadi pilihan aku walaupun terpaksa bayar rm30.
buka saja pintu rumah, astaghfirullahalazim!!!! ini rumah aku ke titanic pecah??  baru aku teringat member aku cakap rumah kiteorang kena pecah masuk.geram giler. lepas itu aku terus masuk bilik dan keadaan seperti yang aku jangka,habis pintu almari tercabut dan dikopak oleh manusia yang tidak berhati perut.


habis baju aku,katil member aku diselongkar dan kelihatan seperti tempat maksiat. Masya Allah..apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang ini. memang panas hati aku tengok semua ini.bila  pintu almari rosak, nak simpan barang berharga pun jadi tak senang. then, bila time aku nak mandi saja, aku tengok sabun cecair lifebuoy aku dah ''lesap''. pelik!!! sabun pun nak jadi barang curi ke???



aku baru saja nak spent duit tak nak beli benda yang dah ada,so lepas ini terpaksa keluar duit beli juga. habis saja mandi ,aku tengok atas lantai,minyak wangi kesayangan aku pecah pula,arghhhhhh!!!!! geramnya kenapa semua ini terjadi kat aku??? sabar khai ko baru saja sampai dan tak sampai sehari pun.so dengan berbaki duit rm130 aku nak minta bantuan korang camner nak bajet.keperluan aku sekarang nak beli sabun mandi(tu pon nak beritahu juga?), nak beli breeze dengan planning bajet duit makan untuk seharian.please!!!


yang memberontak dengan ekzos:: Khai Artz-Far @ Putera TESL 

::bebot menderum::seseorang tolong planning bajet untukku

5 comments:

Irma A.Wahid said...

wowowow.....sgt kurg ajau itu org smpi sabun pun terdesak nk curi...cian kamu~~~ xpe2,,ade hikmah tuh~~sabar~~

khai artzfar said...

@Irma A.Wahidsian kan?? sbun pon dowang curi..huhu thanks yer.,.

Irma A.Wahid said...

tu terdesak nk sabun...mklum lah terpengaruh gn iklan kebersihan sbb tu curi sabun jugak..hahahah

khai artzfar said...

@Irma A.Wahidtu arh rasa nk ltupkan saja bilik ini huargh btw i loikeeee your blog..

cik mas said...

sabar ye azfar.. kuatkan semangat....