Total Pageviews

SEGMEN - BOY VS GIRL

Assalamualaikum... buat semua braders ,sistah , readers, bloggers dan sewaktu dengannyer. alkisahnyer tertimbul ler idea sengal aku ni berduet dengan blogger retis sekampung nun jauh di pantai timur nung iaitu Cik Aydah kiter,.herh molek deh.. haha. Aydah ni satu kolej dengan aku tapi dia cawangan Kelate nung. kenal melalui cinta muka buku iaitu pesbuk. haha gedik tak? -_-' panjang benor pula intro nyer. ok tamat kat situ. ekceli entry kali ni entry yang timbul spontan bila tengok gelagat budak  - budak zaman sekarang. baik lelaki mahupun perempuan. aku pun tergolong ler juga dalam golongan tu -_-" .budak baru nak up  #BBNU la katekan. entry kiteorang lebih kurang cam segmen ler, jom la join ramai - ramai kita kongsi tentang perangai masing - masing. maklumlah kiteorang ni blogger BBNU jadi ini 1st time kiteorang anjurkan segmen. jangan lupa untuk letak sticky banner ni di entry korang erk. 


so entry aku akan bercakap pasal habit  girl atau name manje nyer gegurl. errr ade ke name manje? manakala aydah akan balas balik entry aku ni dengan habit boy ataupun dengan manje nyer digelar boboy. -_-'  senang citer aku akan bidas habit perempuan dan aydah akan bidas habit lelaki.  jom kita selongkar ape yang jadi kat  habit budak perempuan ni. buat Cik Aydah, balas jangan tak balas!. 

kalau bergambar ,pose ape yang terlintas dalam fikiran korang? kalau lelaki mestilah dengan pose machonyer, alas biasa - biasa jer tuh.dah tau lelaki memang macho *keningkening*. tapi kalau perempuan ape pose yang jadi pilihan dorang? mesti pose kepala sengek, mulut kembung tak pun bibir muncung . ye ke idok? cakap pasal mulut muncung ni, aku bold siap - siap. habit dorang yang ketara ialah #mulutmuncung . ape yang ade sebalik #mulutmuncung ala - ala  mulut pakcik donald duck nih? dorang cakap ni disebabkan fenomena citer korea "Boys of Flower" tu. eh betul ke aku eja ni? #demm. pergilah mane pun mesti jumpa budak perempuan yang suka bergambar , mulut mesti mau muncung. ades -_-' adik perempuan aku pun sama jer. #mulutmuncung bile bergambar ala - ala bini donald duck. kadang - kadang tu aku nak terberak tengok dorang bergambar camtu. bila aku tanya kenapa dorang buat camtu, jawapannyer, "eleh bang, ni trend ler , fotogenik gituh, ayu gitu lorh" arghh plesh..



adakah ini sumpahan?. jangankan nak jadi trend remaja, adik aku pun pernah nak suruh nenek aku buat mulut camtuh. nasib baik  nenek aku tak buat, kalau tidak, memang pitam aku time tuh.kalau nenek aku buat memang pastu lepas ni nenek - nenek kat dunia ni pakat buat #mulutmuncung pastu post kat pesbuk, "Comel tak iteww?" nasib tak buat.*sigh*. dah yang tu jer aku nak highlight pasal trend dorang yang suka buat #mulutmuncung. jadi buat blogger - blogger diluar sana, aku sahut korang balas entry ini dengan pengalaman  yang jadi habit buat lelaki mahupun perempuan. kite tengok lelaki ataupun perempuan yang menang.....sebelum aku end up kat sini jom test 'tahap kesegaran' korang sambil layan gambar #mulutmuncung. bak kate anwar hadi. comel kewwww???

ini memang comel ><

errrr.......

oooopssss.....

trend baru

#mulutmuncung kaedah baru

ini bukan nenek aku erk

tag : ILY AMER 
TYRA


bebot menderum : 
1.gambar hanya hiasan semata - mata. 
2.jom ramai - ramai join segmen nih :)
3. cara nak join? letakkan tajuk "SEGMEN - BOY VS GIRL" dan  header kiteorang di entry korang dan link entry korang ke entry blog aku ataupun aydah


34 comments:

aydah ahmad said...

http://aydahaishiteiru.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl-tabiat-lelaki.html .
nah amik tuh pulak ! hahaha ! haha ! bace bace sentap tak ? =p
ahhaa

khai artzfar said...

@aydah ahmadbiase2 jer wekkk :) haha

si ngokngek said...

hahahaha..bidas membidas ya..penaipan perempuan nih pedas..hahaha

yang no 1 tuh aku pernah jumpa..kt muzium kecantikan(melaka) tak caya pergi research..

makin besar lubang tue..makin cantik..kehkehkeh

khai artzfar said...

@si ngokngekhaha yg tu memang betul :)

RinsyaRyc said...

Nah ambek!!

http://bulatmata.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl-tabiat-lelaki.html

p~ Selamat Berkenalan... kih3

si ngokngek said...

aku nak tembak hang balik>>dush!!!
http://ngokngekblur.blogspot.com/2011/10/segmenboy-vs-girl-tabiat-lelaki.html

khai artzfar said...

@RinsyaRychaha.. tenkiu2.. masih mencari lg ni.. mane blogger lelaki

khai artzfar said...

@si ngokngektrimas :) heheehe

suzyana naim said...

ehem3 ... huhuh ... lawak lah gambar2 2 ... mcm best ja segmen ni ... :)

Unknown said...

http://dean-chumell.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl.html

join sini ,., bhaa

vblogklasik said...

HAHAHA.. style2.

3no gr33ny said...

kelakar je main bidas2 ek..huhu
tapi sonok jgk macam ni (^o^)

Inchek Lieben said...

ini s aydah cabar aq....
http://cincaithetrated.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl-wanita.html

Nukeufo89's Blog said...

cam pelik jer segmen ni

Korn Ahmad said...

layan jer lah korg nie

Muna rahimah said...

http://munalifestory.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl-tabiat-lelaki.html - dah join :)

Mikah Lurima said...

aku tak faham sebenonya. tak pelah, aku jd pembaca je. haha

amny said...

boleh join lgi ke ? segmen ni smpai bile ?

khai artzfar said...

@amnyboleh lagi join.. smpai tgh malam ni...

khai artzfar said...

@Muna rahimahtenkiu.. dh visit blog kamu :)

khai artzfar said...

@mR_popkoRnhaha join la skali

khai artzfar said...

@Nukeufo89's Bloguish join dulu..baru tau

khai artzfar said...

@3no gr33nyx nak join ker ? ><

khai artzfar said...

@Syahmitenkiu2...

khai artzfar said...

@dean done tgok entry kamu.. hehe tenkiu

khai artzfar said...

@suzyana naimjom la join sekaki

amny said...

join :)

http://limelog.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl.html

:DDDD maaf klu tersilap bahasa..

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

http://kpopfa93.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl.html

joined

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

http://kpopfa93.blogspot.com/2011/10/segmen-boy-vs-girl.html

joined

khai artzfar said...

@amnyhahaha trimas sebab join :)

khai artzfar said...

@NiGhTiNaNgLe_FARA ok jer:) ape pun thanks a lot yer sistah

amira afiqah said...

HAHAHA. aku hanya mampu tergelak.

khai artzfar said...

@amira afiqahhaha.. kenapa erk?? gelak ade makne nih :)

e-lyana said...

haha, dah tarikh luput ek segmen nieyh, baru nak join,huhuhuhu, terlambat meyh:D
BW,terjumpa blog u nieyh,btw,done follow u:)
nice to know u, btw, mulut muncung 2, bukan lelaki jewp xsuka, gurls pown especially i pown xsuka tau:)tp, msing2 ada pndangan msing2 kan?:)